Phoenix

Någon frågade hur jag gör med skolan när jag ska till Phoenix i februari-mars. Jag ska nämligen göra två veckor APU på en advokatfirma där, sen har jag sportlov i en vecka, så jag missar sammanlagt två dagar av skolan. Och jag hinner med Cindy och CJs födelsedagar, samt ett bröllop. :)

Dessutom ska jag försöka få CJ att åka till
Antelope Canyon. Här kan ni läsa om det. Det verkar så sjukt vackert, och något jag måste se om jag är i Arizona.

Haha, vill ni veta något roligt? Oftast när jag skriver i, alltså nu "om jag är i Arizona", så gör jag stor bokstav! Haha. Random fact.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Det låter superskoj :)



Ja, vi säger the pledge varje dag under 1st hour, som i mitt fall är US/AZ Gov't. Lite då och då säger dem att vi ska lyssna på the anthem men vi kör the pledge oftast, det går fortare (jag tror att det är anledningen i alla fall) :D

Postat av: Anonym

hej, går också på thoren. Tänkte undra vi har väll praktik vecka 6 och 7? Men sportlov vecka 9? Då blir du väll borta en hel vecka, eller har vi soprtlov vecka 8? :)

2009-11-21 @ 14:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback