paramore



Imorgon ska jag & jess bege oss till huvudstaden för att skåda Paramore! :) EXCITED!

Kommentarer
Postat av: Jenny

wohoo, det ska jag med :D

2009-11-29 @ 17:00:14
Postat av: Osob

omg omg fan vilken tur:( Paramore all the way!

2009-11-29 @ 22:17:22
Postat av: linda

Okej, tack iaf! :)

Postat av: sara

kan inte du snälla snälla lägga upp fler bilder från ditt utbytesstudent år och den senaste resa till arizona

2009-11-30 @ 15:38:15
Postat av: Sabina

Hej Emilia.

Jag har sträckläst din blogg flera gånger, du skriver och förklarar så bra under ditt utbytesår att det känns som att man läser en dokumentär.

Jag har en liten fråga.

Från början var det ju tänkt att du skulle hamna i Colorado, och sen Maryland.

Har du funderat något på det, jag vet att du är djupt förälskad i både Arizona och din pojkvän där, och att du inte ångrar att du hamnade i AZ. Men hade du trivts lika bra i Colorado eller ML?

2009-11-30 @ 22:47:36
URL: http://sabinapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback