Några frågor

När det gäller läxorna var det jobbiga uppgifter, var det mycket att göra? Hann du med inlämningarna? Hade lärarna något överseende om dom var sen ngn gång? :)
Det var inte direkt så många jobbiga uppgifter, den enda riktigt tråkiga och dryga var en "research paper" som var värt en fjärdedel av vårt slutbetyg, den skulle skrivas i MLA format och det var ett himla jobb innan den skulle in. Sammanlagt en månad höll vi på, varje dag... Jag kom aldrig försent med inlämningar, så allt sådant hann jag med :) Mina lärare hade överseende med att jag inte riktigt förstod allting i början, som när vi läste en text i historian och hälften av orden var ord jag inte viste existerade. Eller i biologin när vi höll på med rena kinesiskan för mig. Men annars gick allting jättebra :)

Vad är Glee och när visas det?
Glee är en musikalserie, typ. Inte som High School musical dock! Charmig serie, har både gaykillar, tonårsgraviditet och lite mer drama. Värt att se! Den går på fyran, om jag inte minns fel. Jag kollar dock på internet :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Kan du länka till vart man kan se Glee någonstans?

2009-11-28 @ 00:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback