Mexico baby!

Hej! Jag har en fråga angående när du åkte till Mexico. Jag är i Mississippi just nu som utbytesstudent och min mamma ska komma och hälsa på, vi ska åka till Mexico och jag undrar om du behövde några speciella papper för att åka dit? Var det några problem att ta sig in i landet?
Läser din blogg varje dag, toppen bra!
Jo, jag behövde speciella papper. Det beror nog på vilken organisation du åker med, men eftersom jag åkte med EF var jag tvungen att få papper påskrivna av huvudkontoret i Boston. Sen skulle min mamma skriva på någonting som skulle skrivas på av en notarie här hemma. Eftersom ditt visum bara är giltigt för att komma in och lämna landet en gång, så måste du ha andra papper förutom ditt pass & visum. Men kontakta din organisation så berättar dom allting för dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback