frågor :)

Hej! Jag måste bara fråga, visst var du med och tittade på det här när du var i USA? :D http://www.youtube.com/watch?v=5WDJrlp43qo
Hej, jovisst var jag det :) Jag sitter i den vita klacken mitt emot :)

Hej! Jag funderar på att åka en termin till USA och undrar om det är mycket pluggande i skolan?
Ha det bra! :)

Hej! :) Inte speciellt. Det är rätt mycket läxor, som ska vara inne dagen efter, men inte så jättemycket pluggande tycker jag. Dock skulle jag rekommendera att åka ett helt läsår, istället för en termin, för man hinner liksom inte komma in i "livet" på en termin tycker jag. Hur som helst är det ju upp till dig! :)


Kommentarer
Postat av: caitlin

jag måste bara fråga.. jag fyller 14 nästa år och jag vill åka till usa ett år då, vet du hur skolan är där för 14 åringar?

kram

2009-11-04 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback