another wednesday

Praktiken är okej. Jag gillar folket jag jobbar med och ja, that's about it. Körlektionen idag gick bra. Jag höll andan när jag åkte igenom alla fyra rondellerna. Jag höll på att dö, men jag skadade ingen!

Jag har nyss skypedejtat C. Han hade en dålig dag på jobbet så vi gick in på fmylife.com och läste folks dåliga händelser för varandra och han var genast på bättre humör. Det är hemskt vad folk blir utsatta för!

Imorgon ska jag träna, vilket betyder att jag får träffa Matilda! Vi har mycket att samtala om, hon och jag. Nu: Gossip Girl. Puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har inte läst din blogg på ett tag, men praktiserar du nu? går du inte i skolan? anyway hoppas det går bra med C :)

2009-11-05 @ 02:00:49
Postat av: sara

Hej, jag har en fråga... Jag skulle vilja åka som utbytesstudent. Har funderat att åka via Rotary då min familj inte är speciellt rik :) men hur ställer du dig till att man har 2-4 familjer under året?

2009-11-05 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback