you'll see me waiting for you

Vi åkte aldrig till sjukhuset igår. Vi ringde och frågade vad vi skulle göra, för jag ville inte smitta om det var något jag hade. De sa att de inte ville ha mig där unless jag var döende. Jaha ja? Sjukhusen har tydligen jättemånga influensafall just nu så de sa att om det inte var extremt akut skulle man bara stanna hemma och vila ut det.

Så nu ligger jag i sängen och är extremt uttråkad. Jag struntar i om jag är sjuk, imorgon ska jag till skolan. Jag har ingenting att göra om dagarna..

Så jag tänkte jag kunde svara på några frågor..

Har man verkligen skor på sig inomhus i USA?

Japp, der har man. Folk bara knallar in med skorna på sig. Dock går jag oftast runt utan skor då jag fortfarande tycker det är mysko.

Finns det många stora spindlar i Arizona?
Japp, det gör det. Min värdbror CJ blev biten av en stor spindel och blev jättesjuk för några år sedan. Jag såg även en
sådan här när vi var ute och campade.

Hur gammal var du när du åkte till USA?

16. Fyllde 17 i December.

Hur är det att göra skolarbeten på engelska?
I början var det lite konstigt, men du kommer in i det hela efter typ två veckor. Så det kommer bara gå bra! :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Tråkigt att vara sjuk är det, men du får krya på dig och hoppas du blir bättre. Idag har jag skickat en intresseanmälan till explorius till år 2010/2011. I'm so exited! Ha de så bra<3

Postat av: malin

emiliiia jag vill prata med dig! jag saknar dig! <3

2009-05-07 @ 13:56:15
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit va läskigt, med influensan alltså!

Är du inte lite rädd ändå ?

2009-05-07 @ 21:41:45
Postat av: Louise

krya på dig! en fråga. Jag funderar på att gå på Thoren, och att åka till USA, hur gjorde du? Är det okej att du börjar 2:an i höst då istället, nyfiken! :)

2009-05-08 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback