söndag

Hejsan!

Idag har jag varit och handlat med Big Joe hela dagen. CJ har sitt graduation party på fredag och vi har han handlat 8 st 12-pack av läsk och massa cases av vatten och mina armar är döda efter att ha burit så mycket! Jesus.

Annars har jag inte så mycket att säga, faktiskt. Mr. A kommer hit om ca en halvtimme, får se vad vi hittar på. Justja, igår såg jag filmen "never back down" och volchok från the o.c spelar bad guy i filmen och så snygg, så snygg han är.

Jag uppdaterar nog imorgon om jag har ork. Helt slut nu. puss


Kommentarer
Postat av: jesska

inte du med! det räcker med en kompis som är tokig i honom.

2009-05-25 @ 11:48:00
Postat av: Ninja Ister

Den där pojken har tränat magmuskler...men han är lite för mager, tycker jag.

Postat av: Emy

Hej =D

Jag ska också åka till usa i 1 år fast med YFU och till Charlotte, North Carolina! Jag läste lite om frågorna du svarat på om resan och det var verkligen sådana frågor jag oroat mig för t.ex om eleverna på skolan. Du lugnade mig lite =P Haha jag är supernervös så det känns bra att du har det bra!

2009-05-27 @ 13:52:04
URL: http://deardevil.devote.se
Postat av: Anonym

blogga mer, älskar din blogg :)

hur är det att vara utbytesstudent i usa?

får man välja hus/stad/familj själv? :)

puss

2009-05-27 @ 16:18:14
Postat av: malin

ååh han är såååå smarrig! jag kom precis på en sak med dina inlägg! ahah det tog sin tid för min stackars hjärna

2009-05-27 @ 20:30:20
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan :) jag tycker det är jätte roligt att läsa din blogg och har själv funderat på att åka som utbytesstudent! men jag har några frågor ;) Jag undrar hur du tycker att EF har varit och ungefär hur mycket pengar som går åt på en månad, var det svårt att bo i en ny familj och så?

2009-05-27 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback