no more school

Hejsan!

Inatt sov jag 12 timmar. Inte helt fel. Graduation var kul! Det var häftigt att få se alla graduates gå ut på fotbollsfältet och sen hölls det massa tal och allt sådant, sedan slängde de upp sina hattar i luften efter de fått sina diplom! :) Efter graduation åkte vi till Taco Bell och käkade burritos, gott, onyttigt och that's it. Cj åkte på graduation party och kom hem fem i natt och väckte mig för jag var tvungen att låsa upp dörren. Uh.

Idag ska jag städa. Imorgon har vi graduation party här och det kommer massa folk så då ska det vara fint. Jättekul. Inte kan jag dammsuga än heller för CJ sover fortfarande.. (Klockan är tre på eftermiddagen!)

Anyways, ha det bra. Bilder och uppdatering från partyt kommer nog på lördag. Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

jag vill se bilder! :D

Postat av: jess

lugna ner dig malin!! på lördag sa hon!

2009-05-29 @ 10:17:10
Postat av: Cissi

hehe jo jag är en av dom, kollat in din blogg från början, det är kul att få läsa när man själv ska sticka väg på ett eget år snart ;) när åker du hem till Sverige igen förresten?

2009-05-29 @ 14:47:59
Postat av: Anonym

Dricker man när man tar studenten där borta? Med tanke på att det är strängare där.

2009-05-29 @ 16:12:04
Postat av: Anonym

Jag är en av dem som inte känner dig men som följt din blogg hela året. Jag ska nämligen självåka nu till hösten! Iaf har du skrivit jätte bra:)

2009-05-29 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback