I feel my temperature rising for you, from ninety-eight to a thousand and two

Sol sol sol!
Idag har jag legat i poolen i en timme, och lyssna noga... man kan se var jag hade min bikini, och det är inte RÖTT! De närmsta förstår vad detta betyder... Emilia blev inte röd? What?

Nu har jag nyss duschat, för varmt för att vistas ute, så jag sitter i mitt luftkonditionerade rum. Ska snart fixa håret och sminket, sen ska jag iväg på wedding reception jag skrev om i tidigare inlägg!

Imorgon är det mors dag, jag ska köpa blommor till Cindy. Alla utbytesstudenter, visa hur mycket ni uppskattar era värdmammor! Och mamma, happy American Mother's day!! :)

Jag hoppas ni har det bra, jag saknar er!!
<3

Kommentarer
Postat av: Cassis

Åh, The Audition! Deras nya skiva är jättebra :)

Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Tack Lilla Hjärtat!



Jag längtar efter dig, vill ha hem dig NU!

2009-05-10 @ 11:08:04
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: Anonym

hej! tänkte bara fråga fall du skulle kunna lägga in ett videoinlägg när du pratar engelska med typ en amerikans kompis? det skulle vara jätte kul att höra hur bra engelska du har lärt dig att prata, är nämligen lite orolig för det inför när jag åker till hösten :)

2009-05-11 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback