graduation/pool party!

Jag är helt slut. Gårdagen spenderades genom att städa hela huset, pick up the cake, ballonger, handla, plocka upp maten, och till slut CJs party. De sista gästerna gick halv två, och oturligt nog är vi barnvakter den här helgen så uppe tidigt var vi ju såklart.

Halva wrestlinglaget var här, massa folk från skolan och släkt. Det var mycket trevligt och jag blev iknuffad i poolen. Jag satt och pratade med Lina och Nick och helt plötsligt kommer Mark (nyss urstigen ur poolen!) och sätter sig på mig och "Hiiiii Emilia I'm gonna miss you sooooo much next year, so I'm gonna give you a hug" och så kramar han mig så mina kläder är nu aningen blöta. Jag ställer mig upp och CJ kommer bakom mig och lyfter upp mig. Jag som hade kjol, viftade med benen och när han lyfte upp mig så åkte min kjol upp och alla kunde se mina trosor. Sen bar han över mig till poolen och kastade i mig.

Sedan råkade jag av misstag släppa ut Brody och det första han gjorde var att springa rakt ner i poolen. Hurra. Nåja, några bilder från gårdagen :)











Typ världens hemskaste bild men jag var ju glad även fast sminket och håret som jag nyss fixat var gone efter CJ kastade mig i poolen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiii va roligt det ser ut att vara! :D

2009-05-31 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback