conversation gone bad

HAHAH.. Vi satt och åt middag, och jag och CJ satt och pratade om något.. Varje gång jag säger "you suck" till honom, så säger han "you swallow." Ja, ni förstår det hela.. Hur som helst.

CJ: I get out of school next week
E: You suck.. I know, I know... I swallow!
C: OMG EMILIAAAA! (hon tittar på mig och förstår inte att jag just sa det!)
E: What, CJ taught me that! (Jag menar att han har sagt det så många gånger så jag har börjat säga det också)
C: WHAT?!
CJ asgarvar och Cindy skrattar ocksp hysteriskt just nu..
E: Oh, that didn't come out right
CJ: OMG! (skattar ännu mer!)
E: Oh...
Joe: Have you ever heard the saying foot in your mouth? That just happened.

Well, vi fick oss ett gott skratt iaf!

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Iiiih! håller för öronen

Postat av: Gummifarbror

This time it was feet in your mouth.

At least you dont swallow your foot...

2009-05-13 @ 10:29:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114
Postat av: hanna

Jag undrar hur mycket pappersarbete det var för dig att få ett studentvisum i USA? Många säger att det är jättemycket.

2009-05-13 @ 17:48:06
Postat av: malin

kan jag ändå ana lite stolhet hos mamma där? ;) hahha! kan tänka mig att dom hade roligt åt det där ett bra tag

2009-05-13 @ 20:35:37
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback