hello (:

HEJSAN!
Tänkte bara slänga in några bilder på vad jag hittade i Californien.
Fall Out Boy vinyl-skivorna hittade jag på virgin megastore i Hollywood, vilket var roligt då jag inte hittat något liknande i Sverige. Att jag sedan inte kan spela dem hemma är en annan historia, jag menar, de har ju samlarvärde (:

 

Tröjan är en rolig historia. Jag köpte den i en billig butik på pacific beach, i san diego. Jag hade på mig den på kvällen när vi var i downtown san diego, och två killar går förbi. Den ena stoppar mig.

Kille: Hey!
Jag: Hey.
K: Are you really a lifeguard?
J: No, I'm not.
K: Aw, what a shame.
J: Why?
K: I was gonna drown myself over there (pekar på en fontän) so you could come and save me ;)
J: Ehhh, no.
K: Come on!

Jag fann detta väldigt roande, då det var den sämsta repliken i historien!

Nu ska jag till gallerian och leta efter balklänningar, imorgon har jag ett researchpaper att skriva, så frågor kommer jag svara på på fredag.. BTW, jag fick ett A på mitt biologiprov idag vilket kändes skönt :)


Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Du, vi har faktiskt en gammaldags skivspelare kvar - vi kan nog koppla den till någon manick hemma så att du kan lyssna på skivorna!

Postat av: Monster

Jag köpte en vinylskivspelar åt C i julklapp! Detta för att kunna spela in vinyl på dator. Så behöver du låna den är du välkommen över i sommar. Och glöm inte visdomsorden: "Det är det man INTE köper man ångrar"/ Kram K

2009-03-05 @ 12:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback