hejda ft. lauderdale, hey bahamas!

HEJ.

Jag har varldes ondaste solbranna. Hah! Efter att ha spenderat tva timmar pa ft. lauderdale beach igar, x antal timmar pa en bat och resten av dagen i florida sol har jag nu en snyggsnygg rod branna efter min bikini (las vit = rod.. jag ser ut som den schweiziska flaggan.. inte kan jag stava det heller)

Nu sitter jag i lobbyn men starbucks och har det allmant bra. Vi checkar ut om 20 minuter och sedan aker vi till baten i Miami och sen blir det bahamas.. Jag ar excited!

Hoppas ni har det bra, vi kanske hors under veckan.. Puss pa er!

GRATTIS PA FODELSEDAGEN MAMMA!!
(Malin, halsa din pappa grattis!)

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Tack Tjejen! Ha det så kul därborta nu! Njut av tillvaron!

Postat av: Monster

Har du hört talas om solkräm med SPF 30? Och därefter spray-tan... :). Hälsa Pamela om du träffar henne igen! Njut av kryssen och the bahamas. Jag längtar till våren i N.Y. Kram K

2009-03-16 @ 19:57:17
Postat av: malin

hahaha han hälsar tack! :d

2009-03-17 @ 12:39:27
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Gummifarbror

Snart slut på plågorna, när du är hemma i AZ.

Här i Sverige är sommarn på väg...

2009-03-19 @ 11:53:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/21142/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback