ft. lauderdale.

HEJ!

Jag är tillbaka i Phoenix efter att ha spenderat en vecka på östkusten i Florida och Bahamas. Det var alldeles för trevligt. Dock lyckades jag dra på mig årets förkylning under hela kryssningen, men med ibuprofen så fixade sig allt. Så, vi börjar med Florida.

Vi kom dit efter att ha flygit stand-by. Det var varmt och fuktigt, och jag var så trött. Vi somnade som stockar och that's it. Dagen efter promenerade vi till Starbucks och åt frukost, sen shoppade vi resten av dagen. Sedan låg vi ute vid poolen och hade det allmänt bra. Dagen efter det så åkte vi till ft. lauderdale beach, jag brände mig som vanligt men det var mysigt på stranden. Mycket folk för att det var spring break. På kvällen hände dock världens roligaste sak!

Jag och CJ bestämde oss för att vi var hungriga, halv två på kvällen. (Vi var inställda på phoenix tid, tre timmar efter) Så vi åkte ner till lobbyn och köpte mat. När vi går tillbaka till hissen så hör vi någon rätt högljudd i lobbyn. Cj vänder sig om, sedan vänder han sig snabbt tillbaka och säger "hello" till mig. Jag funderar vad fan han håller på med? Han säger "den där tjejen tappade nyss sin topp" och ler världens största leende, hon hade nämligen ingen bh på sig. Hon kliver in i hissen, omringad av tre långa killar, och går rakt in i väggen! Jag tittar upp, och ser en slimmad guldig klänning, kollar på hennes ansikte som är täckt av halvt avsmetat smink.. Jag kollar på cj som frågar vilken våning de ska till.. Hon säger "666" och brister ut i ett asgarv.. Till slut säger de våning 11, och killarna börjar sjunga. Tjejen, med sina klackar i handen, börjar dansa och fnittra. Vi går ut ur hissen, jag och cj, vi kollar båda på varandra och säger "det där var pamela anderson"..

Vi börjar fundera vad hon gjorde på the marriott i ft. lauderdale, och till slut går jag ner och googlar henne. Det visar sig att hon var på en djurrättskonferens i ft. lauderdale, och jag ser en bild på henne i samma klänning. Så jag berättar för cj och han är helt utöver sig att han sett pamela andersons bröst.. På väg ner igen i hissen, dagen efter, så är det en som jobbar på hotellet i samma hiss som oss. Vi skämtar om historien och cindy säger "jag undrar när hon checkade ut" och kvinnan i hissen säger "så ni stötte på en full pamela anderson som stannade här igår, antar jag".. CJ flinar och säger "ja, och hon tappade sin topp" .. Kvinnan suckar och ber om ursäkt! HAHAHA!

Hur som helst, det var roligt.. Några bilder från florida :)


Kommentarer
Postat av: malin

emilia! du har stått i SAMMA HISS SOM PAMELA ANDERSON!! du lever ett stört liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback