tre helger kvar! :|

"I got your body doing alright, hate me baby maybe I'm a piece of art"

Dax för ett inlägg kanske?
Idag är det fredag och jag ska till Arizona Mills, en outlet mall. Yay! Mr. A är just nu på sitt college och skriver in sig för klasser till hösten, sen kommer han och hämtar upp mig och vi åker till Tempe där spektaklet finns. Jag lovade att bjuda honom på lunch också. Hmm. :)

Det var tänkt att vi den här helgen skulle till Californien, men så blev det inte. Lilla bortskämda jag ville se the hoover dam innan jag åker hem, så nästa helg ska vi till dammen och sen ska vi till Vegas så jag får se staden :) Jag har redan varit i California två gånger under min vistelse här så jag har inte alls något emot att vi inte åker. Jag är bara glad att de tar med mig till alla dessa ställen :)

Så, den här helgen vet jag inte vad jag hittar på. Zena kommer hem om jag inte minns fel så jag ska försöka få tag på henne. Nästa helg är det dammen och Vegas, och helgen efter det är min sista. Jag antar att den kommer spenderas att packa och liknande då jag åker på tisdagen. Kan ni fatta att det snart är över?

Justja, pappa om du läser det här, jag har försökt ringa dig i tre dagar nu, är du hemma? Nepp. Jag försöker ringa imorgon.

Ni där hemma: jag saknar er! Det känns att jag varit borta i tio månader. <3



Kommentarer
Postat av: Monster

Och vi saknar dig! Även om vi sågs nyligen :) Kram

2009-06-05 @ 18:50:22
Postat av: Malin

vi saknar dig också!

Postat av: Adam

Jag saknar dig hela tiden :) <3

2009-06-06 @ 12:55:48
Postat av: Adam

Jag saknar dig hela tiden :) <3

2009-06-06 @ 12:56:06
Postat av: Ninja Ister

Nu är det bara 16 dagar kvar!

2009-06-08 @ 14:09:27
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: malin

och nu är ddet 15! vi räknar ner nu varje dag :D

2009-06-09 @ 00:44:39
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Nislas

Snart ses vi vännen!! :) <3

2009-06-09 @ 23:17:58
URL: http://nislas.blogg.se/
Postat av: Emma

ska bli roligt att se dig igen :)

2009-06-12 @ 16:30:26
Postat av: Anonym

ska bli roligt att se dig igen :)

2009-06-12 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback