sista kvällen

Så våran middag som vi åt var på en superfin restaurant där ett mål kostade 100 dollar, för två personer! Allt som allt gick vårat på 300 dollar! Helt sjukt. Dock bjöd en av Cindys vänner oss, då han typ jobbar för företaget som äger restaurangen. Efterrätten var awesome. Det var ett fondue ställe, så vi fick jorgubbar, frukt, kex och massa mysigt att doppa i smält choklad. Åh så gott det var!

Nu har jag allting klarpackat, imorgon ska jag upp tjugo i fem för att duscha och göra mig i ordning. Så kul! Puss på er, ha det bra! Imorgon flyger jag hem.

Phoenix, mitt utbytesstudentår och USA kommer alltid finnas i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Gummifarbror

Det skall bli så roligt att se dig igen - och "Mr A"!

Ha en riktigt trevlig resa!

2009-06-23 @ 11:53:35
Postat av: Josefine

Tack för en Superbra blogg! Jag läser den varje dag och den hjälpte mig verkligen när jag skrev om USA:s High School system i skolan.

Jag planerar själv att åka iväg som utbytesstudent till USA och jag vill hamna i Phoenix, och jag vill hamna där ännu mer nu när du berättat om hur fint det är där.

Har verkligen fått reda på otroligt mycket om hur det är att vara på ett utbytesår, så nu vill jag åka iväg ännu mer!

Jag tänker åka med EF så jag undrar vilka för- och nackdelar du har märkt hos dom?

Och sen om du har några tips på hur man ska packa innan man åker iväg?

2009-06-23 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback