picnick



En glad och osminkad Emilia tillsammans med en inte lika glad Christopher som hatar att jag inte kan ta bilder utan att kapa av hans panna :)

Idag var vi ut på picnick. Vi åt massa gott bröd och hade det allmänt mysigt i några timmar. Imorgon har vi ingenting planerat, bara dega och ta det lugnt. Tror jag. På torsdag bär det av till Stockholm då vi ska ut i skärgården med min moster och hennes sambo. Sedan spenderar vi natten på hotell och han åker hem på fredag. Ingenting vi ser fram emot, men that's life. Kommer nog inte uppdatera så mycket innan fredag, och förlåt för jag inte har uppdaterat mera men jag vill inte spendera min tid framför datorn. Ett inlägg med bilder från mitt år kommer när C har åkt hem och jag har lite tid att döda.

Kommentarer
Postat av: Emma

hur m¨ånga besökare har du ?

'svara i en kommentar på min blogg :d

www.emmalehrberg.blogg.se

2009-06-30 @ 20:35:59
URL: http://emmalehrberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naw, jag tycker att ni ser så söta ut tillsammans! Förresten, vilket klockrent "slut" på High school året, det där med att Mr. A faktiskt var CJ :D

2009-06-30 @ 22:41:17
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hellu! ;)



Vad tyckte han om Sverige nudå? Vad de som förväntat elle? ;)

2009-07-01 @ 00:32:01
Postat av: Anneli

åh ja ska också ut i skärgården på torsdag/senare idag. vilken/vilka öar?

2009-07-02 @ 00:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback