När man varit i Arizona för länge?

Idag slog det mig att jag varit i Arizona tillräckligt länge för att vänja mig med vädret. Jag tänkte att jag skulle bada, kollar temperaturen och tänker "det är bara 33 grader idag, inte tillräckligt varmt för att bada." Herre gud.

Jag och Cindy pratade här om dagen, om vad jag hade för förhoppningar innan jag kom hit. Jag sa att jag inte trodde jag skulle få resa så mycket som jag gjort. Under min vistelse med familjen här har jag besökt:

Mexico - Rocky Point
Californien - Anaheim, Disneyland & California Adventures
Tombstone (westernstad i Arizona)
California - L.A Hollywood & San Diego
Grand Canyon
Nevada - Las Vegas & The Hoover Dam
Florida - Ft. Lauderdale & Key West
Bahamas - Nassau & CocoKay

Nu ska jag återgå till mitt bakande av kanelbullar! :)

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Bara 33°C? Har är vi glada om termometern kliver över 10-strecket.



J-a svenska sommar! Vadå fyra årstider? Nä, vi har vit vinter och grön vinter.

Postat av: Sofie Thor Gustafsson

HHAHAHA damn vad klockrent!! bara 33 grader.. xD



Skulle också vilja berömma för en väldigt bra blogg (den bästa jag läst) :) puss o kram från Sofie

2009-06-16 @ 21:43:13
URL: http://teamsofie.blogg.se/
Postat av: Monster

New York? Har du glömt det? Fast där har vi ju varit förr... Jag överförde lite igår morse, så nu har du lite dricks. Kram

2009-06-17 @ 12:14:00
Postat av: linn

Din blogg är superbra! Men jag kollar varje morgon om du har skrivit ngt nytt men det har du inte alltid! UPPDATERA MERA :)!!!

2009-06-18 @ 22:37:57
Postat av: llinn

Glömde fråga en sak! Om man är junior nästa år, alltså efter sommarlovet, hur gammal är man då ? :)

2009-06-18 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback