bilder från mitt år.


jag och lil' joe i hans bil efter att ha åkt på en race bana. min första vecka i USA!


vi åkte till mexico efter jag spenderat åtta dagar i pxh. joe gav mig ett halsband gjort av sjögräs och jag och cj kysstes första gången på stranden i mexico :)


camping i klassrummet på spanskan


homecoming assembly


cheerleaders på homecoming assembly


jag och mara på homecoming carnival


min första amerikanska fotbollsmatch


christopher och jag på middag innan homecoming dansen :)


jag innan homecoming dansen :)


jag och joe hade kul på halloween


jag och jessica i newspaper


camping vid bartlett lake med christopher, joe, spencer, tyler & steve


jag var på alla wrestlingmatcher på skolan då C höll på med det.


christopher och jag på panic at the disco som han HATADE. han skickade sms till joe, "fucking shoot me now!"


de tvingade mig att ha på mig den här stiliga hatten för min födelsedag på spanskan


jag, joe, cindy och christopher åkte till disneyland i californien. Joe jag saknar dig!!


vi åkte till tobstone, arizona, och lekte cowboys.


jag blir bästa kompis med wrestlinglaget och hänger på varje träning. tim och ricky på bilden


brandon, joe, andrew och mike på träning. inte så seriöst, men kul.


jag och zee börjar umgås mkt.


alla hjärtans dag <3


malin kom till phx :)


vi åkte till Hollywood med malin. jag och christopher och joe syns i bild. här på vår limousin tur i hollywood.


jag i stilla havet i san diego


jag och christopher på stranden i san diego


jag och zee letar balklänningar i mars


cjs födelsedag och wrestling banquet.


jag och chrisopher i ft. lauderdale, florida


vi åkte på kryssning till bahamas. här är vi på atlantis, nassau.


pajkastartävling på skolan. joe och mike :)


jag och christopher åker till the grand canyon<3


classcolor dag i skolan.


jag har världens snyggaste dejt till balen <3


jag åkte till NYC och umgicks med världens bästa moster <3


jag, mariah och mara gör ingenting i tv production. i miss you girls so much!


jag och michelle sista dagen i skolan


christopher graduates <3


min graduate. jag skrattar och han våldsgästar sig på mig när alisha agerar fotograf.


christopher har graduation/pool party.


vi åkte till vegas och hooverdammen :)

Några bilder i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Matilda

omg, vill också åka när jag blir större! du verka haft det underbart :D

Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

SV: a jo jag vet, läste det förut att du fick den 5/6 dagar innan. SICK! måste varit riktigt jobbigt men kan ju bli så att det blir så för mig med. Men ditt år har varit ett typiskt jäkla drömår (som det framställts iaf!!) så det gjorde nog ingenting för dig(?) .. du fick verkligen ett drömår i mina ögon, just detta med CJ och allt! kul att du hade det så roligt och hoppas jag får det lika roligt jag med :)

2009-07-01 @ 21:57:11
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Frida

såg inte helt fel ut. =D Har funderat på att också bli utbytesstuden och jag blir bara med taggad av att läsa det du har skrivit. Mycket bra blogg^^

2009-07-09 @ 01:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback