tre dagar kvar i phoenix, tre dagar kvar i arizona.

You're everything I need and more, It's written all over your face, baby I can feel your halo <3

På Tisdag flyger jag hem. 3 dagar.
Rätt läskigt. Jag längtar hem. Jag längtar efter er där hemma så det inte finns ord för det!

Så, det har inte varit en dans på rosor att vara utbytesstudent, believe me. Min värdfamilj har inte alltid varit mina bästa vänner. Det finns dagar då jag bara velat skrika att min värdmamma är dum i huvudet. Men, det kommer med paketet antar jag. Folk har frågat vad den största skillnaden på min värdfamilj och min riktiga familj är? Jag saknar friheten jag har hemma. Här måste jag ringa så fort jag ska någonstans, jag måste ringa när jag kommer dit, you get the point. Det blir irriterande efter ett tag. Jag får tex inte heller gå ut på promenad ensam, let alone gå ut och springa eller något sådant. Well.

Så, frågan alla blivande utbytesstudenter har... går man verkligen upp i vikt?
Jag har gått upp i vikt och hatar hur jag ser ut just nu, men oh well. Om jag inte tränar går jag automatiskt upp i vikt, så jag har mig själv att skylla. Saken är att jag inte ätit godis och massa sådant i stora mängder, men maten är så fet! Min värdmamma jobbar sent så hon sa alltid att hon inte hade tid att laga mat, så därav åt vi take out ofta. Och det är helt enkelt annorlunda. Har jag gått upp i vikt? Ja! Oh well. tränasomengalningnärjagkommerhem!

Så nu har jag sakta men säkert börja plocka ner mitt rum. Sortera kläder jag inte vill ta med hem till Sverige, junk som ska kastas. Allting ligger i högar på golvet. Det är endå rätt sorgligt att packa ner alla minnen, min första amerikanska fotbollsmatch biljett, min homecoming och prom biljett, foton jag skrivit ut..

Idag har tio månader paserat sen jag satt min fot i Phoenix. Jag är redo att åka hem. Jag saknar min familj och mina vänner så jag snart spricker. Mr. A följer med för tio dagar. Det känns aning bättre. I'm not gonna lie.

Nu ska jag släpa mitt slöa ass in i duschen och fixa mig, sen ska jag ut och shoppa med Cindy.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Adam

Det ska bli jättekul att få träffa dig igen :) <3

2009-06-20 @ 20:00:11
Postat av: maaalin

herregud du kommer verkligen hem igen! <3

Postat av: Ninja Ister

Och jag väntar och väntar...

2009-06-22 @ 20:39:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/ister
Postat av: Alice

Men vad jobbigt att du inte har fått gå ut ensam:O

Jag skulle ju inte klara av det som har ett ganska stort behov utav att vara ute och träna och så.

2009-06-22 @ 21:48:05
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback