you know you're my saving grace, you're everything I need and more

Väcktes imorse av ett samtal klocka sex. Christophers försenade flyg hade landat i Philly och vi pratade i tjugo minuter. Det var så skönt att höra hans röst, även om vi hade setts 12 timmar innan! Men det känns som detta kanske kommer gå ändå. :) Sen hittade jag också tre strumpor på min fönsterbräda som tillhör herren! Vi har skämtat om att han alltid lämnar sina strumpor överallt (i phx) och nu hittar jag strumpor i Sverige också!

Nu ska jag sätta ihop inlägget om USA, svara på ALLA frågor och lite sådant. Kika in för uppdatering senare, alright?

PUSS på er som läser fastän jag inte är i USA fortfarande.. Nu kan ni ju följa mitt och Christophers nätdejtande istället! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback