skype dejt



För att vi hade vår första skype-dejt idag <3

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

gud va gulligt men... sorgligt!! han kan skippa college för dig och plugga på något internationellt universitet här istället!! jag blir typ ledsen för er :P haha :) hoppas att allt går bra för er trots att han bor på andra sidan atlanten!



---



I höst flyttar jag till USA ensam i ett år för att plugga på highschool. Följ mig och mina förberedelser inför året och senare när jag åkt iväg på min resa!

Postat av: Josefine

Jag hoppas verkligen att erat förhållande kommer att hålla för ni är verkligen Jättesöta ihop!

2009-07-04 @ 23:36:59
Postat av: Alva

aw, vad gulligt!

ni är supergulliga tillsammans :D

2009-07-05 @ 19:58:34
Postat av: moi

åh vilket sött leende! ni verkar sjukt fina tillsammans.

skriv gärna ett långt inlägg om er, som någon föreslog!

vad tyckte han om sv? berätta :)



kmr fortsätta följa din blogg & er lovestory även om du är hemma nu.

jättebra information i frågeinlägget och allt, kul att du har haft det bra!

2009-07-05 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback