pretty pictures of good times (:


The famous hollywood bilderna, såklart!


Inte det bästa försöket. Joe på bild.


C somnade under limousine touren och Joe försökte väcka honom genom att stirra bara sådär

.
C gick iväg nånstans och jag och Joe bestämde oss för att dekorera hans vatten :)


Inte Californien, men Zee och jag tvingade Tim och C att ha på sig tjej solglasögon på Charlotte Russe, det visade sig vara väldigt underhållande. "Promise us you wont put this on myspace!!!" Sure guys (;


Zees försök att skriva "happy valentines day tim & CJ!


Jag fick en kompis när jag var och kampade med grabbarna :)


Hello there


Osmickrande bild. Rolig historia dock... Cs lilla kusin, fem år, står och iakttar när C sätter på blomman på min arm. Hon tittar på oss och säger "I don't think they are ready for this yet." Alla brister ut i ett asgarv och därav den hemska bilden på mig.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan:) jag har precis börjat läsa din blogg och jag gillar den grymt mycket:)! Vill själv åka till usa nästa år på high school:) Här kommer bara en helt onödig fråga men jag bara undrar är joe latino eller något för han ser ut som det på vissa bilder haha dum fråga jag vet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback