fler frågor

Hur mycket kostade visumet? Och tillkom flera utgifter?
Jag tror det kostade 850 kronor, är inte helt säker. Sedan tillkommer också resa till Sthlm om du inte bor där. Jag kommer inte ihåg om andra utgifter, tyvärr.

Hade du med dig en dator till USA. Eller lånade du en eller liknande. Samma med internet?
Jag har en laptop som jag lånat av skolan för mina gymnasieår, den fick jag ta med mig till USA. Min värdfamilj hade trådlöst internet.

Vad tyckte C när han var här? Tack för en bra blogg!
Åh, tack! :) Han gillade Sverige! Han tyckte det var väldigt grönt, kyligt och mysigt. Han sa att han väldigt gärna kommer tillbaka, och han fattade inte varför jag gillar Arizona så mycket när jag bor i ett så fint land. Hah!



"I Thought, my oh my!"
KEITH URBAN - SWEET THING :)

Kommentarer
Postat av: jesska jesska jesska jesska jesska

EMILIA! när slutar du jobba? det är inge roligt när du jobbar. du orkar inte hänga då. skriv till mig på msn om du ser att jag är inne :)

2009-07-30 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback