det här med country musiken.. (;

Som ni kanske vet gjorde jag en lista med mina fem country favoritlåtar. Well, saken är, att nu är jag hemma och jag lyssnar fortfarande på Keith Urban och Taylor Swift. Det är hemskt! Vanligtvis lyssnar jag på alternativ rock/rock, och här sitter jag och lyssnar på COUNTRY!

Men, country radiostationerna som min värdfamilj alltid lyssande på satt sig i huvudet. Eller när Christopher och jag satt i bilen och "just to see you smile" med Tim McGraw came on, och han började sjunga för full hals! Då är det klart att när jag lyssnar på låten ler jag. Haha! Country musiken har alltså sina bra minnen :)

Mer music, Ryan Ross och Jon Walker lämnar Panic At The Disco! Hmmm, vi får se vad det kommer leda till?

Justja, jag väcktes av ett samtal tre imorse igen! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

VAAA?? ska de lämna bandet???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback