ARIZONA

Jag fick frågan om jag kunde rekomendera Arizona. Okej.

Jag totalt älskar det här stället. Vintern har som kallast varit typ +11 grader celcius, just nu är det 26 grader, och på sommaren närmare 44. Vädret är super! Människorna är väldigt avslappnade och jordnära (de flesta i alla fall).

Det är palmer överallt, blandat med berg och storstad. I alla fall Phoenix. Det är så himla annorlunda jämfört med landskapet i Sverige. Hur som helst så älskar jag Phoenix, the Valley of the Sun, och Arizona!

Kommentarer
Postat av: Monster

Hej! Ville bara berätta Emils referens på snygg tjej. "det är tonåringar, Emilia hon är snygg hon!" Kram

2009-01-25 @ 12:19:43
Postat av: Steph

Tack :) Det verkar helt fantastiskt så jag är jätte glad över att jag har fått Arizona som stat

2009-01-25 @ 21:40:22
Postat av: Mobbo

Hej Emilia. läst lite på din blogg. Det låter som om du har det bra.

Hejsan

Mobbo

2009-01-28 @ 13:55:08
Postat av: malin

är det 26 grader ute nu!? då måste jag ju ha sommarkläder med mig :-O

Postat av: Matilda Flach

Hej! Jag har blivit placerad i Georgia nu! Fick reda på det igår!!! :) Det känns bra faktiskt, men jag vet inte så mycket om Georgia, tänkte om du kunde höra med familjen där borta om dom har nått info?:) Hör av dig! Puss&Kram

2009-01-29 @ 13:11:00
URL: http://fflach.blogg.se/
Postat av: intresserad

har folk "bra" humor där borta och finns det några snygga killar i phoenix?

2009-01-29 @ 19:14:25
Postat av: malin

hmm attans jag som blev så glad

2009-01-30 @ 10:19:56
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: johanna

hej emilia! GUD VAD JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! den är helt otrolig, :) JAg undrar om du skulle kunna adda mig på msn så jag kan ställa några frågpr?,

jossi[email protected]



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-02-28 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback