you've got me smiling in my sleep. (btw, ni kommenterar ju förfasen aldrig!)

DAGENS VILL HA: fredag, still!
DAGENS KLÄDSEL: jeans, hollister-tjocktröja, linne, halsduk & stövlar.
DAGENS SMINK: foundation & böjda ögonfransar.
DAGENS FRISYR: just nu nersläpp, oborstat och nytvättat.
DAGENS HÄNDELSE: jag ramlade två gånger idag, en gång på väg till idrotten, en gång på väg hem.
DAGENS LÅT: Demi Lovato - Catch me (Demi är för övrigt sjukt bra pluggmusik. haha!)
DAGENS PLANER: plugga matte hela kvällen lång, sen sova.
DAGENS SAKNAD: Christopher <3
DAGENS DUMMASTE: mina hala stövlar!
DAGENS SJUKA: mitt stora blåmärke!
DAGENS DROG: pepsi max!
DAGENS ROLIGASTE: spökbollen på idotten var rätt kul.
DAGENS FAVORIT: lilla söta chili.
DAGENS KÖP: lasagne och pepsi på ica.
DAGENS GODIS: ICAs vaniljglass med jordgubbsmak.
DAGENS HUMÖR: sjukt jäkla trött! Imorgon kvar, sedan jullov!!!!
DAGENS ORD: hmn, inget speciellt.


jag <3 matteboken

Kommentarer
Postat av: sara

demi lovato-catch med

Postat av: jessica

demi lovato, jag är så stolt över dig billa lilla :)

2009-12-16 @ 21:38:31
URL: http://jessicaemeli.tumblr.com
Postat av: maria

du får berätta om christophers reaktion om all snö sen :)

2009-12-16 @ 22:18:07
Postat av: Sanna

Hittade din blogg igår, och jag har precis blivit färdig med att läsa igenom heeeeeela! Hahah, blev lite beroende...du skriver sjukt bra! :) Vilket underbart utbytesår du hade, du och C e jättesöta ihop! Så nu har du en till läsare, haha :) Ser fram emot att läsa vad som händer när C kommer him :) Ha det bra!

2009-12-16 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback