what more could you ask for?

DAGENS PLAYLIST: Shuffle på ipoden.
DAGENS KLÄDSEL: Mörkblå jeans, blått linne, svart kofta, svarta stövlar, tre armband och svart halsduk.
DAGENS DUSCH: Ikväll efter boxningen!
DAGENS FRISYR: Just nu uppsatt, i skolan var det utsläppt.
DAGENS SMINK: Jag är faktiskt sminkad idag! Så foundation, lite beige ögonskugga, mascara och lite rouge. Annars brukar det bli det puder och böjda ögonfransar.
DAGENS PARFYM: DKNY - Be Delicious.
DAGENS HÄNDELSE: Jag fick ett födelsedagskort i posten från USA!
DAGENS PLANER: Äta, boxning med Matilda, Mickis & Christine, sen skypedate med C!
DAGENS VILL HA: Paryfym, min Chanel - Chance är slut och det känns som jag luktar som någon annan när jag tar på mig min andra!
DAGENS SAKNAD: C, som vanligt!
DAGENS DROG: Ingenting, yet.
DAGENS TRÅKIGASTE: Vädret!
DAGENS FINASTE: mitt nagellack! Haha.
DAGENS KÖP: En pepsi max.
DAGENS MAT: Kyckling & ris i skolan.
DAGENS SJUKA: Att det är jul snart!
DAGENS MÅENDE: Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback