Söta kommentarer gör min dag!

Tack för alla söta kommentarer som trillar in. Jag vet att jag sagt det förut, men det är så roligt när nya läsare kommenterar eller när ni bara lämnar något sött. Tack för att ni läser!

Hej, jag undrar vilket program du gick på gymnasiet medans du åkte till USA? ((:
Hej! Jag är lite förvirrad, om du menar vilket program i Sverige eller USA... hur som helst så går jag, och gick innan jag åkte, business-linjen på Thoren Business School. Och i USA gick jag ingen direkt linje, utan läste bara random ämnen, då man har ett eget skräddarsytt schema. :) Om det inte var svaret på din fråga får du gärna fråga igen, jag blev som sagt liten förvirrad :)


Jag bjuder på den bilden, bara för C var så söt. Jag å andra sidan ser ut som en blåsfisk!

Kommentarer
Postat av: Osob

HAHA nej då du+cj= skitsöta,merry xmas:)

2009-12-25 @ 21:17:38
Postat av: ee

åh ni är vekligen jättesöta tillsammans! =)

2009-12-25 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback