När jullovet är här ska jag gråta av lycka

Jag har så mycket att göra. Dygnet har för få timmar. Jag har spenderat hela dagen med att plugga andragradsekvationer. Gotta love it. Imorgon har jag körlektion, sen skola, sen ska jag hem och skriva  historik om Island. Kul va?

Som ni kanske gissar har jag rätt mycket att göra i skolan. Mattekomplettering, nationella nästa vecka, engelskapresentation, något dumt miljöarbete i samhäll, körlektioner och träning.

Någon frågade mig om jag kunde lägga upp fler bilder från mitt utbytesår/usa resan i oktober. Jag har inte bilderna på datorn jag använder, men jag kanske kan lägga upp till helgen eller något. Jag hinner inte innan. :)

Nu ska jag inta min sköna säng och få lite sömn. Idag fick jag prata med älskade pojkvän för första gången på två dagar. Båda vi har haft saker att göra så det har inte gått ihop med tidsskillnader. Men idag så!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du ihåg vad du tyckte om kristoffer första gången du såg honom? eller typ första dagarna?

2009-12-03 @ 01:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback