My night has become a sunny dawn because of you.

Idag såg jag "The Notebook" för första gången i mitt liv! Filmen var fin, precis som alla säger, men lite för långdragen enligt mitt tycke. Självfallet fällde jag lite för många tårar.

Annars har dagen varit bra. Kompletterade provet, vilket jag inte tror gick sådär jättebra. Fick en uppgift inskickad och nu kan jag tänka på allt annat utom skolarbete i helgen! Och vet ni vad? TVÅ VECKOR till min älskade amerikan kommer hit!

Och en rolig MLIA får avsluta inlägget, pusss!


"Today I noticed that the "lol" symbol looks like a drowning guy, and all you see is his head and arms sticking out of the water. I bet he's not laughing out loud anymore. MLIA"

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback