kö, kallt, svettigt, paramore..

Gårdagen var minst sagt intressant! Jag och Jessica kom till Fryshuet klockan 12.00 och åkte därifrån 24.00. Vi satt på våra sittunderlag, inlindade i filtar och åt vår matsäck i väntan på Paramore. Det var kallt, ska ni veta. Efter att ha stått i 6 timmar, varav tre i kö och tre i arenan lyssnandes på förband, så fick vi se Paramore. Det var svettigt.

Konsterten var bra. Inte lika speciellt som det var på Hultsfred, men väldigt mycket bättre låtval. Många nya låtar, vilket var roligt!


KALLT!


Misslyckad bild nummer 4, jag & Jessica.


Jag fick äta min risifrutti med gaffel i brist på plastskedar.


Youmeatsix!


Hayley & Jeremy :)


Jeremy & Taylor.
Här kan ni kolla på "Misguided Ghosts" som jag spelade in. Den enda av dera låtar jag inte gillar, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde filma och lägga ut på youtube. :)

Kommentarer
Postat av: olatidman

risifrutti så gott!

Postat av: Srinik

Whaa, den enda låten som fastnade hos mig från deras skiva. Iof har jag inte lyssnat så mycket på den..

2009-12-01 @ 21:40:04
URL: http://srinik.blogg.se/
Postat av: Anonym

De är väl din video som har kommit upp på paramore.se? :D

2009-12-02 @ 08:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback