hemma

Vi är hemma efter en dag i huvudstaden. Vi åkte dit igår med min moster som bor en bit utanför stan. Vi spenderade kvällen där, spelade bland annat Wii som jag blivit helt fast i nu! Och vi såg filmen Inglorious Basterds. Skitbra film! Hela dagen idag spenderade vi inne i staden, jag köpte Chanelparfymen som jag inte fick i julklapp och det var väl ungefär allt. Jag letade efter ett rosa ipodskal som jag inte hittade, men beställde ett från internet när jag kom hem istället!

Nu sitter vi båda med våra laptops som små nördar och knapprar på tangenterna. Imorgon ska vi åka pulka, sen ska vi in till stan och kika lite är det tänkt. Men nu ska jag svara på några frågor om USA. Nytt inlägg snart igen!


Jag & snögubben. Min extremt stora jacka är väldigt varm ska ni veta!


Christopher försöker sätta fast min screen protector på ipoden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni lika gamla? :)

2009-12-28 @ 22:14:08
Postat av: Anonym

vad söt han e;D

2009-12-30 @ 01:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback