god jul!


my love <3


öhum, ja, det är ungefär såhär vi egentligen är.


jag fick en m&m maskin!


och en hårborttagnins-grej! haha. det var ett skämt, men saken är fantastiskt bra!


emilia <3 lindt chokladkulor!

Så jag har haft en bra julafton. Bara tagit det lugnt, ätit, tittat på film, ätit lite mera och nu tittar vi på något brandmansprogram från Phoenix. Jag har fått många fina klappar! Smycken, m&m maskin, världens sötaste pyjamasbyxor med pingviner på, smyckesskrin, en jättefin starbucksmugg, pengar och lite mer saker. Good stuff, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Nislas

PUSS på dig älskling! :)

Postat av: jeskeen

Ni är då för söta! :) Hoppas ni får en fortsatt mysig jul! :)

2009-12-25 @ 08:42:14
URL: http://jeskeeen.blogg.se/
Postat av: carolina

hejsan! jag hittade din blogg när jag surfade runt och kollade in utbyten i usa. måste säga att jag fascineras av dej! du verkar ha haft så himla kul!!! jag skulle själv vila prova på utbyte i usa, men det är så dyrt så jag vet inte.... är så avis på dej, verkar som att du hade absolut the time of your life!! ha de så bra, du & din pojkvän är supergulliga : )

2009-12-25 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback