frågor

Kul att du lade upp fler bilder, du har väldigt fint hår måste jag bara säga :D
Hur känns det att titta tillbaka på alla bilder?

Tack, vad snällt! :) Det känns konstigt, det är helt otroligt att året är över. Det gick så sjukt fort!

Gud vad kul det ser ut! Saknar du det inte det verkligen ibland? (;
Jo, jag saknar det typ mest jämt. Hela tiden. Haha.

Kul med bilder! Jag har en fråga, vad använder du dig av för kamera när du var i USA? Och vad använder du dig av för kamera nu? :) Dina bilder är riktigt fina :)
Tack! Både då och nu hade/har jag en
Samsung L830.

Vad underbara bilder! Jag är sugen på att åka ett utbytesår, men har lite frågor som du kanske kan svara på :)
- Kände du någon gång att året inte var värt att åka dit när du var där eller efteråt?
- Är det sant att man inte ska prata om sex öppet i USA för att killarna får fel uppfattning om en?
- Hur klarar man saknaden efter föräldrar och kompisar?
Tack för en toppenblogg :D

Tack tack!! :)

- Nej, så har jag aldrig känt. Visst var det dagar jag tänkte "vad fan har jag gett mig in på? Hur ska det här gå?" Men jag har aldrig känt som att det inte var värt att åka. Det var ju också självfallet jättetråkigt att åka hem, och visst var jag ledsen, men å andra sidan - hade jag aldrig åkt hade jag missat så himla mycket!

- Till viss del, ja. De pratar ju inte om sex så som vi gör i Sverige, direkt. Jag tycker mer att det är tjejerna som dömer en, det är dem som tycker man är en "slampa" osv bara för att man haft sex med fler än en kille. Vissa sprider rykten, och ja.  Men bland de kompisarna jag umgicks mest med diskuterades det ganska öppet, medan folk i andra gäng som jag också umgick med tyckte de att det var helt sjukt att svenska tjejer bli av med oskulden när de är typ 13-14, och att vi har sex före äktenskap. Men det beror alldeles på vilka du umgås med, men jag råder att inte prata så öppet om sex förrän du litar på dina vänner osv :)

- Genom att hålla sig sysselsatt! Har du mycket att göra så tänker du mindre på vad du missar hemma. Sen är det viktigt att du pratar med din värdfamilj eller dina kompisar om det, så du inte går och grubblar på det ensam, då blir det bara värre.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har också en fråga ! :D



vad aktiverade du dig med ? Va du med i någon sport eller klubb? :)

Postat av: Sofia

Jag undrar bara om du går i tvåan eller trean nu ? :)

och är det tråkigt/jobbigt att gå med dom som är ett år yngre?

2009-12-06 @ 22:48:50
Postat av: Alexandra

Hej, jag undrar vilket program du gick på gymnasiet medans du åkte till USA? ((:

2009-12-25 @ 12:27:23
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback