fråga

Hej Emilia.
Jag har sträckläst din blogg flera gånger, du skriver och förklarar så bra under ditt utbytesår att det känns som att man läser en dokumentär. Jag har en liten fråga. Från början var det ju tänkt att du skulle hamna i Colorado, och sen Maryland. Har du funderat något på det, jag vet att du är djupt förälskad i både Arizona och din pojkvän där, och att du inte ångrar att du hamnade i AZ. Men hade du trivts lika bra i Colorado eller MD?
Hej! Tack :) Jag tror jag hade trivts lika bra i båda de staterna, dock hade det nog inte varit samma upplevelse. Arizona har lite av sin egna kultur på något sätt, med westernfeeling & cowboys och kaktusar. Sen är ju klimatet långt från det svenska. Hade jag varit i tex. Colorado hade det ju varit väldigt likt Sverige. Men jag tror att jag hade haft lika kul var jag än varit, det hade väl blivit vad jag gjort det till :)

Appropå det här så funderar jag ibland hur mitt utbytesår varit om jag inte blivit tillsammans med C. I'm glad I'll never know :)

----
Sen var det någon som frågade om det var min video som kommit up på paramore.se, och jovisst var det så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback