dagens

DAGENS VILL HA: FREDAG!
DAGENS KLÄDSEL: blå jeans (som jag äntligen kommer i efter den amerikanska dieten..) blått linne, svart kofta, halsduk, svarta stövlar.
DAGENS SMINK: foundation, puder, rouge, ögonskugga & böjda mascarafria ögonfransar.
DAGENS FRISYR: just nu uppsatt i en boll på huvudet, tidigare idag var det utsläppt och oborstat.
DAGENS HÄNDELSE: jag är nu klar med alla mina julklappar!
DAGENS LÅT: Lady Gaga feat. Beyonce - Telephone
DAGENS PLANER: umgås med Malin, plugga lite matte och dricka glögg.
DAGENS SAKNAD: min fina pojkvän (som jag får träffa på fredag!)
DAGENS DUMMASTE: att jag egentligen inte behövde gå till skolan idag.
DAGENS SJUKA: att jag vaknade och hade rejält ont i armen.
DAGENS DROG: ingenting än så länge.
DAGENS ROLIGASTE: christopher var rätt rolig idag på skype.
DAGENS FAVORIT: tindra glögg.
DAGENS KÖP: två julklappar, en till pappa och en till P.
DAGENS GODIS: en ruta marabou vinterchoklad tog jag tillsammans med glöggen :)
DAGENS HUMÖR: lite trött (fast jag sovit femton timmar inatt!) annars bra!
DAGENS ORD: "mostest" jag & Christopher upprepade detta ord på skype ett antal gånger. Vi är mycket väl medvetna om att det inte heter mostest också, för den delen :)

Kommentarer
Postat av: Monster

Mailar du mig receptet på Tacotårtan? Jag tror att killarna skulle uppskatta det till fredagsmyset. Kram

2009-12-14 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback