släkten jansson :)

Hej!

Idag har jag spenderat kvällen med min kära släkt. Pappas fyra syskon, tre bröder och en syster kom till Gävle. Sedan kom min syster med dotter förbi, och allas respektive. Vi spelade boule och jag och min farbror spöade skiten ur pappa! Det var trevligt att träffa alla igen, jag har inte träffat några på flera år och min kära syster hade jag inte träffat sen innan jag åkte till USA!

Nu är jag helt slut. Det var rätt tröttsamt att vara ute i solen hela dagen på jobbet. Men lite brun om armarna har jag nog blivit! Två dagar kvar nu, det är inte mycket.

Nu ska jag spela kort med min käre far, så imorgon svarar jag på frågorna ni frågat :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Steph

Hej Emilia! Än så länge älskar jag Phoenix, det skiljer sig så mycket från sverige och att se Phoenix ovanför, WOW! Hitills har värmen inte stört mig, jag har suttit ute mycket idag för att försöka vänja mig. Just nu känns det så rätt men hemlängtan kanske slår en efter några veckor. Jag har aldrig haft hemlängtan men när man är borta 10 månader utan att träffa mamma och pappa är det kanske svårt att inte få hemlängtan. Jag lovar, jag ska göra allt för att få ett så bra år som möjligt! Tack för allt, kanns lite som att du är min fadder! Ha det bra och så håller vi kontakten och ses när du kommer hit!

Postat av: Victoria

Vad var din största "skräck" innan du åkte till USA?, och isåfall, var den skräcken inte så farlig som du trodde och hur löste du det? :) tack för en superbra blogg

2009-08-05 @ 23:17:56
URL: http://victoriausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback