sämst på det här med att blogga

Jag har blivit dålig med det här bloggandet :)

Idag avnjöt jag en trevlig lunch med mitt trevliga sällskap Jess på stan. Vi knallade runt ett tag och jag kan inte hitta ett par höstskor som faller mig i smaken. Bli väl converse, som vanligt...

Nu väntar jag på att min date ska logga in på skype, dock så sover han nog fortfarande. Imorgon skall det lunchas mera, jag ska nämligen äta lunch med Niclas. Det är så himla konstigt att vi inte kommer gå i samma klass nu till hösten.. Jag börjar i en helt ny klass. Jag har ingen aning om vilka mina nya klasskamrater är, jag har ingen som helst aning.. Det kan ju bli spännande, eller helt misslyckat. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: m

Ska du gå med Cop, eller bp tvåorna?

Postat av: Hanna

Hej jag har en fråga angående usa :) Jag läste i en tjejs blogg att hennes värdfamilj inte fick välja ut sin egen student utan det var EF som satte ut henne hos den familjen. Vad jag försåtr så åkte du också med EF, vet du hur det var med din familj, om de valde dig eller inte? Lite konstigt med tanke på att EF påstår att familjen väljer studenten.

2009-08-19 @ 15:55:37
Postat av: LISA

det är himla tråkigt att du inte ska gå med oss, du borde få hoppa över ett år ;)

2009-08-19 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback