one tree hill, skype dejt och mer one tree hill

"You're the only thing I know like the back of my hand."

Idag har jag sett klart hela säsong sex av one tree hill. Så bra det är! Jag har även hunnit med en promenad med Sreinech. Och så har jag haft en tre(!) timmar lång skypedejt med min pojkvän. Underbart!

Morgondagen bjuder på körkorts-teori plugg, och träning med Mickis. Det förstnämda är jag inte så himla exalterad över, men never the less så skall det göras.

Nu ska jag svara på frågor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är så sjukt bra! haha det bara kom över mig nu precis, hur bra den är. den har verkligen hjälpt mig jätte mycket, är i Florida nu och ska vara här i ett år, så det har varit sååå skönt att kunna läsa din blogg! man lär sig jätte mycket och iallafall jag blir mycket lugnare när jag får svar på massa frågor :) tack för en JÄTTE bra blogg! (1000 gånger bättre än kenzas ;) haha)

2009-08-18 @ 02:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback