om jag ens kunde förklara


Jag saknar dig så mycket så det inte finns ord för det.

Nu känns allt sådär hopplöst. Hur fan ska vi ens kunna vara tillsammans när vi bor på olika kontinenter? Hur mycket kan jag gråta av saknad? Hur i hela världen ska jag orka vänta till oktober?

Det är då jag biter ihop, läser alla fina kommentarer jag får av er och det är då jag fattar att det är värt det. Atlanten är bara ett hav. Känslan när han håller om mig, när jag får somna brevid honom, när han stryker håret från mitt ansikte, allting är värt det.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du fixar det :D en av mina närmaste kompisar har sin pojkvän i Turkiet (okej inte lika långt iväg), de har varit tsm 1 år nu och jag tror deras relation är så stark eftersom de bor så långt ifrån varandra! En fördel med att inte träffas varje dag är att man inte lika lätt trötnar på varandra och så blir man duktigare på att hålla kontakt på andra sätt :D Det kommer gå snabbt till oktober :D

Postat av: Rebecca

Du kan skatta dig så lycklig Emilia.

Ge inte upp det här, det är sann kärlek och jag vet att ni kan klara det!



Jag är i USA just nu och jag önskar inget hellre än att få träffa en underbar kille precis som du har gjort :) - du är lyckligt lottad girl!

2009-08-16 @ 05:24:24
Postat av: Anonym

Ni klarar det de vet jag :D

ÄLSKAR din blogg btw!

2009-08-16 @ 11:15:59
Postat av: elin

hej, fick inte du ta examen och gå på senior prom när du var i USA? hur kommer det sig eftersom du bara var en junior ? =)

2009-08-16 @ 14:53:49
Postat av: Sandra

Du kommer klara det.

2009-08-16 @ 17:03:58
URL: http://fifthmarch.wordpress.com
Postat av: Anonym

När du kommer dit i oktober, och du träffar honom, kommer du inse hur mycket det är värt det.

Du klarar det <3

2009-08-16 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback