måndag, skola och träning

Hej!
Första dagen med riktiga lektioner. Om schemat fortsätter se ut så här behöver jag inte gå till skolan på måndagar. Engelska B ska tentas av nu, Geografi A har jag redan läst och jag läser varken tyska eller italienska. Works for me!

Vad som inte är så himla roligt är dock att jag måste läsa ikapp sju kapitel företagsekonomi B. Och en hel kurs rättskunskap.. Men, så är det antar jag. Ikväll ska jag läsa körkortsteori också, hurra vad roligt.

Nu ska jag ner på stan och kika och sedan ska jag träna med Mickis. Jag svarar på frågorna jag fått senare ikväll tror jag, jag har nämligen skypedate klockan 19.30! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Felicia

Är du bättre på engelska än va de är nu?? :) eftersom du har varit i usa ^^D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback