lunch och skolbesök!

Hej!

Som sagt träffade jag Niclas idag för en trevlig lunch. Det var mycket trevligt och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi tog även ett besök till skolan och träffade alla lärare och jag fick en rundtur. Det är så mycket jag missat när jag varit borta!

Jag fick även veta att jag kommer hamna i BP2A. Så, lite bättre känns det.. Nu vet jag var jag ska vara på måndag och jag fick se foton på mina blivande klasskamrater. Jag kommer också få tenta av Engelska B kursen, vilket känns skönt.

Nu ska jag lägga mig och läsa Cosmo, sen ska jag laga mat och så ska jag iväg på Aerobics med Mickis. Det kan bli väldigt intressant då jag aldrig provat på det förr. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad står BP för ? :)

2009-08-20 @ 15:48:36
Postat av: Anonym

vadå haha? tycker du dina blivande klasskamrater är ful?

2009-08-20 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback