last day of summer

Sista dagen på sommarlovet idag. Hjälp.

Jag gick upp klockan nio idag, hör och häpna! Jag hade en dejt med kära pojkvän så det var bara att ta sig upp. Jag hade ändå tänkt att jag skulle börja vänja mig med att gå upp i tid. Efter dejten skulle jag lägga mig i sängen och lyssna på musik, men så blev ju inte fallet och jag somnade och vaknade klockan 13.00! Ojdå.

Kvällen skall spenderas med Jess och de två männen i mitt liv. Ben & Jerry. Äta glass, dricka diet coke och bara ha det mysigt i mina urtvättade mjukisbyxor och min varma Hollistertröja. Vädret är ju inte precis på topp och ja, det är sista dagen på sommarlovet... Sorgligt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det känns jättebra :D

Nää, eftersom de inte gjort background check och kollat referenser på familjen än så får de inte lämna ut kontaktuppgifterna. Så än är det ju inte heeelt 100%, om det skulle visa sig att de är gravt kriminella eller nåt sånt så kan jag ju inte åka dit men den risken är väl inte så stor :P

Postat av: Linn

RÄKNA MED MIG! It's about time. Allt är bra med mig hur är det själv Panicsister ;)

2009-08-22 @ 00:16:21
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Linn

RÄKNA MED MIG! It's about time. Allt är bra med mig hur är det själv Panicsister ;)

2009-08-22 @ 00:17:04
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback