la la la frågor :)

Hej, tänkte bara fråga om alla på high school får en yearbook eller är det bara de som går sista året? =)
Alla har möjlighet att få en yearbook, dock får man betala för den. Jag bokade min tidigt och fick betala 60 dollar om jag inte minns fel :) De som är med och sätter ihop boken får den dock oftast billigare :)

Hade ni en pool?
Yup! Haha, vad många pool-frågor det varit på sistone :)


En fråga, hur skiljer sig de amerikanska killarna från de svenska? Alltså på sättet de agerar mot t.ex tjejer? Jag hoppas du förstår vad jag menar :)
Hmn, vissa är, precis som många svenska killar, rena assholes. Andra är väldigt trevliga. Dock är det mer traditionellt i USA. På dejten bjuder alltid killen, han håller upp dörren åt dig osv.. Jag vet inte riktigt mer vad jag kan säga.

Undrar om du tyckte att det var svårt i skolan med alla uppsatser osv? :)
Faktiskt inte. Jag trodde det skulle vara mycket jobbigare med skolan, men när du vistas runt engelska 24/7 så känns det liksom normalt att ta pennan och börja skriva på engelska. Det är inga problem! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för svaret på min fråga! det uppskattas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback