Körkortet, here I come... the studying shall begin

Hej!

Jag har varit vaken sen nio och hunnit med ett gympa-pass på friskis redan. Way to go! Jag och mamma var på bilskolan och fixade massa saker, så den 25 Augusti har jag min första teorilektion och den 30 september min första körlektion. Det här kommer bli väldigt intressant, wish me luck! Men teoriböckerna har jag hemma nu så det är bara att sätta igång och läsa. Jag siktar på körkortet till våren, då jag fyller 18 i december och jag vet inte hur bra det kommer gå med körningen innan december. Men vi får allt se. Körkortet, here I come!

Nu ska jag väl ta och fixa till håret så jag ser ut som folk, sedan ska jag in till stan och möta upp Sreinech och Niclas för en fika! Låter alldeles underbart. Ikväll så kanske jag tar tag i det här med designen på bloggen igen. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Alva

Lycka till med körkortet (=

2009-08-11 @ 13:50:34
Postat av: jesska

lust att följa med på fotboll sen? :)

2009-08-11 @ 14:00:42
Postat av: Emma

Lycka till :)

Vilken körskola ska du gå på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback