jag längtar & jag har min flygbiljett! <3



När saknaden efter mina nära och kära i USA blir för stor tar jag fram min älskade yearbook och läser alla fina hälsningar..

...eller så beställer jag en flygbiljett till Phoenix med mammas kreditkort!

Haha. Skämt åsido! Nu har jag i alla fall bokat min flygbiljett. Jag är så glad och exalterad! Mellan den 22-31 Oktober är jag tillbaka i Phoenix. Det om att den betalades med mammas kort är faktiskt sant, dock kommer hon få tillbaka varje öre när jag får min lön! Men ska jag ha biljetten relativt billig måste jag boka i god tid. Tack mamma för hjälpen!

Det är bara 81 dagar kvar idag. Eller, 11 veckor och fyra dagar som låter mycket mindre! Gud vad jag längtar.
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade biljetten?

2009-08-02 @ 21:20:03
Postat av: Anonym

åh kan du inte skriva ner de små kärleksförklaringarna i yearbooken? jag är svag för kärleksförklaringar ^^

2009-08-02 @ 23:04:18
Postat av: Jens

Hej Emilia skulle bara säga att det var din blogg som motiverade mig att fara ett år som utbytesstudent, tack så mycket för att du har skrivit en sån bra blogg.

I morron den 4:e så drar jag till Louisiana ska bli så grymt skoj men tråkigt att säga hejdå till alla.

besök gärna min blogg när du har tid, jesselu.blogg.se

Hoppas du får det bra i Phoenix.

// Jens

2009-08-03 @ 09:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback