fråga om mig och CJ

Vad har du och din pojkvän för planer? Flyttar du dit?
Ska jag vara ärlig har vi inte planerat än. Visst pratar vi om att jag ska komma dit för college och så, men än känns det dumt att planera två år framåt. Jag ska gå klart gymnasiet i Sverige, sedan får vi se. Vi vet ju inte vad som kommer hända mellan oss heller. Kanske gör vi slut innan jag gått ut gymnasiet. Men visst finns drömmen om att jag ska flytta dit, det gör den allt. Men som det ser ut just nu så ses vi i oktober och beroende på skolan/lov/pengar kanske han kommer hit i december. :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie - utbytesstudent i USA 09/10

Ja, det känns så bra :) Jag sa innan att jag var tvungen att dansa, jag skulle ta beginning dance om det var så att de inte kunde placera mig någon annanstans. Nu känns schemat så mycket bättre :) Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback