...

Vadå haha? Tycker du dina blivande klasskamrater är fula?
Gud nej! Jag syftade på att jag tyckte det var roligt att jag bara stod och kollade på massa bilder på folk jag inte kände, det var för jag skulle se om det var någon jag kände i klassen. Det var bilderna som de tog första dagen på alla i klassen.

Är det aldrig kallt i arizona, är det varmt även på vintern eller  när det är jul? :) Det är så himla kul att du verkligen svarar på alla frågor :D
Tack! Det beror på var i Arizona du är. I Phoenix blir det runt 11-17 grader varmt på vintern, så det är kallt för dem men inte för oss. Lite kyligt :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

hej!

jag måste bara säga att jag älskar din blogg!

det jag älskar mest är att du svarar på alla frågorna du får, även om jag själv inte frågar så mycket så är det många andra som ställer frågor som jag tycker är skoj att läsa svaren på :)

2009-08-21 @ 00:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback